بازارچه

توسعه پرداخت های بدون کارت در اولویت تاپ

به گزارش روابط عمومی شرکت تجارت الکترونیک پارسیان(تاپ) دکتر احمد جعفری مدیر عامل این شرکت در همین خصوص اظهار داشت: تاپ با توجه به الزامات شرکت شاپرک و همچنین نیاز بازار نسبت به توسعه یک پلتفرم جامع در حوزه پرداخت QR با نام «کدپرداز» اقدام نموده است، به گونه ای که قادر باشد علاوه بر امنیت بالای پرداخت، نیازهای پذیرندگان و کاربران نهایی خود را با سرعت پاسخ گفته و راحتی و سهولت را برای ایشان به ارمغان بیاورد.

وی افزود: این راهکار علاوه بر روش‌های معمول مانند برچسب و استند قابلیت نمایش بر دستگاه‌های کارتخوان شرکت تاپ را نیز دارد که در این مدل پذیرنده قادر است در لحظه از نتیجه تراکنش در کارتخوان مطلع شود. همچنین پذیرنده می‌تواند در اپلیکیشن موبایلی تاپ نسبت به مشاهده و دریافت گزارش تراکنش‌های خود اقدام نماید.

به گفته مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیک پارسیان طبق برنامه ‌ریزی‌های صورت گرفته، این شرکت تا پایان سال، بیش از دویست هزار پذیرنده در این شبکه ایجاد خواهد نمود و همچنین امکان پرداخت QR را در دسترس بیش از 30 میلیون کاربر از طریق اپلیکیشن‌ تاپ و سایر اپلیکیشن‌های موبایلی قرار خواهد داد.

وی در پایان گفت هم اکنون بر اساس توافق های انجام شده برخی مراکز در تهران و شهرستان ها نظیر دانشگاهها، حمل و نقل، شهرداری ها، خیریه ها به این سرویس جدید پرداخت مجهز شده و توسعه امر برای سایر مراکز در دستور کار قرار دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا