روابط عمومی

تقدیرنامه دو ستاره برای گروه سرمایه گذاری مسکن

در دهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران، با اعلام نتایج ارزیابی‌ها توسط کمیته داوران، «شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن» بازوی ساختمانی بانک مسکن در زمینه اجرای طرح­ های ساخت و عرضه مسکن ارزان، موفق به دریافت تقدیرنامه دو ستاره جایزه ملی مدیریت مالی ایران شد. در مراسم ارایه این جایزه، معاون مالی و منابع انسانی شرکت به نمایندگی از مدیر عامل لوح و تندیس را دریافت کرد.

حمایت مدیریت مالی حرفه‌ای در مسیر دستیابی به جایگاه واقعی در شرکت‌ها و سازمان‌ها، تشویق و ترغیب شرکت‌ها برای انجام خودارزیابی و شناخت نقاط قوت و ضعف و زمینه‌های بهبود، ایجاد فضای رقابتی مناسب و حرفه‌ای شرکت‌ها و سازمان‌های ایرانی، تعریف راهبردی از مدیریت مالی و اقتصادی سازمان در جهت دستیابی به اهداف استراتژیک، معرفی و قدردانی از شرکت‌ها و سازمان‌های برتر در مالی و اقتصادی و همچنین فراهم کردن امکان تبادل تجربیات موفق مدیران مالی از جمله اهداف برگزاری این جایزه عنوان شده است.

article 1

حضور فعال و گسترده شرکت‌ها و سازمان‌های ایرانی در جایزه ملی مدیریت مالی ایران بیانگر این است که سازمان‌های ایرانی میل بسیاری برای حضور در فرایندی دارند که در آن سازمان‌های همسو و غیر همسو شرکت می‌کنند تا سطح واقعی خود را در حیطه عملکرد مدیریت بسنجند و خود را با سازمان‌ها و شرکت‌هایی که از نظر نوع فعالیت با آن‌ها مشترک می‌باشند مقایسه کنند.

کسب جایزه ملی مدیریت مالی ایران به خصوص در سطوح بالاتر به عنوان سند افتخار یک سازمان و به طور خاص حوزه مالی است که نه تنها برای مدیران نهادینه شده بلکه حضور در فرایند جایزه ملی مدیریت مالی ایران و ارتقاء حوزه مالی سازمان به سطح معیارهای این جایزه به عنوان یک آرمان برای اغلب شرکت‌ها و سازمان‌ها تبدیل شده است.

حضور در جایزه ملی مدیریت مالی ایران حتی برای سازمان‌هایی که به سطح دریافت جایزه نایل نمی‌شوند هم ارزشمند است زیرا این فرآیند نقاط ضعف و قوت حوزه مالی سازمان را به تفکیک و بر اساس نوع فعالیت بازگو می کند و سازمان را برای انجام اقدامات لازم جهت رفع موانع و کمبودها در مسیر دستیابی به اهداف و استراتژی‌ها هدایت می کند.

بر اساس این گزارش، دهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران، با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی، جمعی از مسوولان کشوری، مدیران شرکت‌ها و اساتید دانشگاه در سالن همایش های بین المللی رازی، برگزار شد.

به گزارش هیبنا، ارایه جایزه ملی مدیریت مالی ایران به گروه سرمایه گذاری مسکن حاوی دو پیام روشن است. پیام اول اینکه، این شرکت به توانایی های حرفه ای خود در حوزه کاری مرتبط اعتقاد کامل داشته که خود را مورد سنجش و محک در رقابت سازمان ها و شرکت ها برای این جایزه قرار داده است. پیام دوم نیز توانایی حرفه ای این شرکت در مباحث مرتبط با مسکن و مالی مسکن است.

گروه سرمایه گذاری مسکن در حال حاضر یکی از معدود نهادهای فعال در حوزه اجرای طرح اقدام ملی مسکن و همچنین طرح بازآفرینی شهری است. پروژه هایی که این گروه تعریف کرده همچنین با استفاده از ابزارها نوین بازار سرمایه در حال اجرایی شدن است که به نوبه خود، عملکرد متفاوت در مقایسه با غالب پروژه های ساختمانی در کشور محسوب می شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا