روابط عمومی

بانک گردشگری تمام خدمات نظام بانکی را به مردم ارائه می کند

به گزارش اخبار بازار به نقل از روابط عمومی بانک گردشگری، محصولات و خدمات الکترونیک این بانک شامل خدمات اینترنتی، کارت های الکترونیک، تلفن و موبایل بانک و همچنین خدمات تجارت الکترونیک است.
محصولات و خدمات عمومی بانک نیز حساب های بانکی، تسهیلات ، ضمانت نامه و حساب و خدمات ارزی را شامل می شود.
محصولات و خدمات ویژه بانک گردشگری نیز شامل بانکداری اختصاصی ( صندوق سرمایه گذاری)، بسته های ویژه صنوف و همچنین اوراق بانکی است.
یکی دیگر از خدمات بانک گردشگری به عنوان بانک تخصصی صنعت توریسم، گردش کارت اعتباری است. گردش کارت اعتباری بانک گردشگری؛ یک کارت اعتباری (Credit Card) است که دارنده آن می تواند تا سقف معینی نسبت به خرید خدمات سفر از مراکز طرف قرارداد بانک (آژانس، هتل و …) اقدام کند.
تسهیلات پشتوانه ی این کارت در قالب عقد مرابحه، با نرخ مصوب بانک مرکزی از مبلغ 100 میلیون ریال تا 500 میلیون ریال با بازپرداخت 12 تا 36 ماه متناسب با توان مالی متقاضی و اعتبارسنجی بانک است.
بر اساس این گزارش، بانک گردشگری در مشارکت های اجتماعی نیز حضور فعال دارد و در حال حاضر حامی مالی تیم ملی والیبال است و به تازگی نیز حامی مالی پرسپولیس را بر عهده گرفته است. همچنین این بانک تاکنون 20 مدرسه در نقاط محروم کشور احداث کرده و برنامه ساخت 100 مدرسه را در برنامه دارد.
بانک گردشگری 100 شعبه در سراسر کشور دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا