روابط عمومی

ابلاغ «دستورالعمل اقدامات پیشگیرانه از انتشار شیوع و انتقال ویروس کرونا» در بانک ایران زمین

به گزارش اخبار بازار به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، براساس بخشنامه ابلاغ شده تا اطلاع ثانونی هیچ یک از واحدهای ستادی بانک ایران زمین، مجاز به برگزاری همایش‌ها، نمایشگاه‌ها، جشنواره‌ها و اجتماعات نمی باشند و در صورت ضرورت این تجمعات باید به صورت الکترونیکی و غیر حضوری برگزار شود.

هرگونه تردد غیرضروری و ماموریت‌های اداری به سایر استانها تا اطلاع ثانوی ممنوع بوده و تا حد امکان مراودات اداری می‌بایست از طریق سیستم اتوماسیون اداری دنبال شود و همچنین از ایجاد اجتماع و ارتباطات تجمعی و تبادل پرینت-های کاغذی مکاتبات اداری دوری شود.

تا حد امکان از پذیرش و به همراه داشتن میهمان خودداری شود.

photo 2020 02 24 17 05 56

?وظایف و اقدامات عمومی:

?همکاران به محض رسیدن به محل خدمت (بالاخص افرادی که از امکانات حمل و نقل عمومی استفاده می نمایند) و در طول روز دست¬های خود را مکرراً و ترجیحاً پس از پایان ارائه خدمت به مشتریان (حداقل هر یکساعت) با شویندهای بهداشتی (آب و صابون‏/ مایع دستشوئی) به مدت 20 ثانیه شست و شو دهید.

?پس از هر بار شستشو و یا در صورت فقدان مواد شوینده، حتی الامکان از محلول‏/ ژل‌ها‏/پدهای ضدعفونی کننده حاوی الکل استفاده شود.

?در هنگام عطسه یا سرفه کردن حتماً با دستمال کاغذی جلوی دهان و بینی خود را بپوشانید و دستمال را داخل سطح دربسته بیاندازید.

?از تماس نزدیک با افرادی که علائمی شبیه به بیماری آنفولانزا یا سرماخوردگی معمولی داشته (شامل؛ تب، سرفه، سردرد و تنگی نفس) و یا مریض هستند اکیداً خودداری نمایید.

?از بغل کردن، دست دادن و روبوسی کردن اشخاص جداً پرهیز نمایید.

?اگر تب دارید، سرفه می‌کنید، گلودرد دارید یا احساس مشکل تنفسی دارید، بلافاصله و با هماهنگی مسئول مستقیم خود می باید محل خدمت را ترک کرده و به اولین مرکز درمانی مراجعه نمائید.

?فاصله حداقل 5‏/1 متری از افرادی که دارای علائم بیماری هستند را رعایت فرمائید.

?اشیاء و تجهیزاتی که همکاران با آن در ارتباط مستقیم هستند؛ (اعم از؛ دستگاه کامپیوتر، پرینتر، کیبورد، پول شمار، Atm، Pin pad و …) مکرراً مستلزم پاکسازی و ضدعفونی شدن می‌باشند.

?از لمس چشم و صورت خود به ویژه با دستهای استریل نشده بشدت پرهیز نمایید.

?در مواقع استفاده از دستگیره درب‌های ورودی، کلیدهای آسانسور و … از لمس مستقیم آنها خودداری و از دستمال کاغذی استفاده نمائید.

?از سفارش یا استفاده از غذای رستوران‌ها یا فست فودها و شیرینی ها و موارد مشابه در محل خدمت تا اطلاع ثانونی خودداری نمائید.

?حتی الامکان از دستکش های یکبار مصرف یا جراحی (لاتکس)، در طول حضور در شعبه و یا تردد در مکان های عمومی استفاده شود.

?ضمن تأکید بر استفاده از ظروف و وسایل شخصی، ضروری است پس از استفاده آنها را بطور کامل شستشو داده شود.

?قبل از اقدام به مصرف وعده های غذائی‏/ مواد خوراکی، حتماً دست‌های خود را بطور کامل شستشو دهید.

?دستگاه‌های ثبت اثر انگشت مشتریان پس از هر بار استفاده مشتریان ضدعفونی شود.

?کیبورد (صفحه کلید) دستگاه خودپرداز تحت نظر شعبه، بصورت متوالی و حداقل هر یکساعت یکبار توسط متصدی خدماتی شعبه تنظیف و ضد عفونی شود.

در همین راستا از مشتریان گرامی درخواست می شود در صورت امکان برای انجام امور بانکی خود از همراه بانک و بانکداری الکترونیک استفاده کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا