بازارچه

امیدواری برای تحقق کامل بودجه شهرداری در سال٩٩

محسن هاشمی، رئیس شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه برگزاری دویست و یکمین جلسه علنی شورای شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران در تشریح دستور جلسات امروز شورای شهر تهران اظهار کرد: اواخر سال باید موارد عوارضی که براساس قانون به عهده شوراست را تعیین و بررسی کنیم تا درآمدهایش در بودجه لحاظ شود، به همین دلیل امروز سه لایحه درخصوص‌عوارض را مورد بررسی قرار دادیم که اینها نتیجه اعتراضات هیات تطبیق فرمانداری به مصوبات گذشته شورا بود.

او در پاسخ به سوالی درباره موضوع اعتراضات هیات تطبیق فرمانداری تهران گفت: بعضاً فرمانداری به قانون عمل نمی کند و توصیه هایی ارایه می‌دهد و اعتراض می کند و حرف از تغییر و اصلاح می زند.

او با بیان اینکه البته اگر مشکلی برای ما و مصوبه ایجاد نکند نظر فرمانداری را می پذیریم اما اگر ایرادی داشته باشد آن را قبول نکرده و بر مصوبه خودمان اصرار می‌کنیم، افزود: در مورد بودجه و زمان بررسی آن نگرانی نداریم زیرا جلسات صبح و عصر برگزار خواهد شد تا قبل از پایان سال بودجه مصوب شده و برای اجرا ابلاغ شود.

رییس شورای شهر تهران درباره اقدامات شهرداری در مقابله با ویروس کرونا توضیح داد: یک طرح دو فوریتی درباره کارهای شهرداری امضا شده است که احتمالا امروز در جلسه شورا به آن بررسی خواهد شد.

هاشمی در پاسخ به این پرسش که بودجه سال آینده ۲۵ درصد افزایش یافته آیا همه این میزان محقق خواهد شد، گفت: من امیدوارم که این مشکل ایجاد نشود و بتوانند کل بودجه سال بعد را محقق کنند ولی برخی از اعضا شورا نظرشان این بود که شاید نتوان همه بودجه را محقق کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا