بازار تولید و تجارت

طرح جدید همراه اول برای عرضه سیمکارت دائمی ارزان‌قیمت به جوانان

اخبار بازار؛ محمدمهدوی – طرح «جوانیت را کامل کن» همراه اول از ۱۶ دی ماه سال جاری با استقبال بی‌نظیر گروه سنی ۱۸ تا ۲۵ سال کشور آغاز شده است. افرادی که در طرح مذکور سیمکارت دائمی خریداری می‌کنند، یک بسته اینترنت ۱۰ گیگاباتی یک ماهه نیز هدیه دریافت می‌کنند.

این طرح به‌دلیل ارائه سیمکارت‌های دائمی به جوانان کشورمان ارزش قابل‌توجهی برای این طیف سنی دارد. در واقع از آنجایی که شماره‌های دائمی همراه‌اول ارزش و اعتبار بالایی در جامعه دارند، اغلب افرادی هم که می‌خواهند برای نخستین‌بار سیمکارت خریداری کنند، انتخابشان سیمکارت‌های دائمی اپراتور اول است.

همراه اول که در سال‌های اخیر رویکردی جامعه‌محور داشته، تلاش می‌کند از طریق اجرای طرح‌هایی مشابه «جوانیت‌ را کامل کن» به بحث مسئولیت اجتماعی نگاهی جدی‌تر داشته باشد.

 

 

* نحوه خرید سیمکارت در طرح «جوانیت را کامل کن»:

متقاضیانی که پیش از این مشترک هیچ یک از اپراتورها نبوده‌اند (تاکنون سیمکارت به نام آن‌ها نبوده است) از طریق مراجعه به فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های همراه اول با ارائه کارت ملی می‌توانند سیمکارت دریافت کنند.

همچنین متقاضیانی که در حال حاضر حداقل مشترک یکی از اپراتورها هستند (حداقل یک سیمکارت دارند) از طریق مراجعه به فروشگاه‌ها، نمایندگی‌ها و دفاتر همراه اول یا نشانی اینترنی shop.mci.ir با ارائه کارت ملی می‌توانند سیمکارت را دریافت کنند.

1578480326332 8YKE

* نکات مهم:

این طرح شامل جوانان ۱۸ تا ۲۵ سال که تاکنون سیمکارت دائمی همراه اول به نام آن‌ها نباشد، می‌گردد و خرید و فعال‌سازی سیمکارت به ازای هر کد ملی یک‌بار امکان‌پذیر است. همراه اول بزرگترین اپراتور تلفن همراه خاورمیانه است و در کشورمان تنها اپراتوری است که سیمکارت‌های کارکرده‌اش حتی از سیمکارت صفرش هم گران‌تر خریدوفروش می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا