بازارچه

نرخ طرح ترافیک با تغییر ساعت ادارات چقدر می‌شود؟

عمار سعیدیان‌فر مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیکی شهرداری تهران، درباره مطالبه برخی از مخاطبان فارس‌ من مبنی بر چرایی رایی تناقص در ساعت پایان طرح ترافیک و ساعات تعطیلی ادارات در ایام کرونا، اظهار داشت: تغییر در ساعت طرح ترافیک به تصمیم شورای ترافیک تهران که نمایندگانی از شهرداری، استانداری، پلیس راهور و دستگاه‌های دیگر مربوطه گرفته شده است و اگر بخواهیم تغییری در این زمینه داشته باشیم این مسأله لازم است که در همین شورا مطرح شود.

وی افزود: البته باید توجه داشت که ساعت کاری ادارات از 8 صبح به 13 تغییر یافته و در صورتی که شهروندان قبل از ساعت 8 وارد طرح شوند هیچ مبلغی از آنها برای ورود به طرح دریافت نمی‌شود.

سعیدیان‌فر افزود: از طرفی اگر شهروندان ساعت 13 تا 13:30 از طرح خارج شوند به دلیل اینکه در ساعت غیراوج ترافیک وارد طرح شده هزینه طرح برای آنها بسیار کمتر خواهد بود.

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیکی شهرداری تهران ادامه داد: بنابر این در صورت ورود به طرح قبل از ساعت 8 و خروج قبل از ساعت 13:30 در صورت داشتن معاینه فنی برتر نرخ طرح ترافیک آن 14490 و بدون معاینه فنی 19320 تومان است.

سعیدیان فر گفت: این در حالی است که در همین شرایط ورود به طرح ترافیک و خروج از آن نرخ نیم‌بها نسبت به حلقه اول یا همان طرح ترافیک اصلی دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا