بازارچه

نگاه ویژه معاونت فنی عمران به پیاده رو سازی در سال ٩٩

محمد علیخانی، رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به لزوم توجه به پیاده روسازی و نقش آن در توسعه فضاهای شهری گفت: طی دو سال گذشته به خصوص در سال 98 نهضتی در حوزه پیاده روسازی وآسفالت اتفاق افتاد و بخش زیادی از معضلاتی که در حوزه آسفالت داشتیم حل و بسیار به این موضوع توجه شد.

او ادامه داد: در برخی مناطق شهروندان در این بخش شکایت هایی داشتند زیرا از نقص آسفالت خیابان ها خودروهای آنها دچار آسیب می شد یا بعضا تصادف می کردند که بخش زیادی از این مشکلات رفع شده است.
رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با بیان اینکه در بحث پیاده رو سازی شاهد اتفاقات جدیدی در سال 99 خواهیم بود، تاکید کرد: در سال 99 شاهد رویکرد و نگاه ویژه ای در حوزه پیاده رو سازی خواهیم بود. برای این امر باید یک برنامه ریزی یکنواخت و منظمی در سطح مناطق انجام شود و این گونه نباشد که هر منطقه ای طرح  و روش متفاوتی را در پیش بگیرد.
علیخانی با اشاره به اینکه در سال 99 برنامه‌ریزی و اعتبارات خوبی در سطح وسیع در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: برخی از پروژه ها همانند آسفالت توسط خود مناطق انجام می شود؛ بنابراین در برخی از مناطق شاهد کیفیت خوب آسفالت و در برخی دیگر شاهد کیفیت نامناسب آن هستیم.
عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه برای تمرکز در این حوزه انجام آسفالت به معاونت فنی عمران شهرداری تهران سپرده شد، افزود: در حال حاضر اگر مناطق آسفالت بخواهند آن را از کارخانه‌های شهرداری تحویل می گیرند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا