بازارچه

تولید روزانه ۱۵ هزار لیتر الکل طبی در کارخانه نیشکر هفت‌تپه

اخبار بازار – به گزارش اخبار بازار، مدیرعامل شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: در فاز نخست روزانه ۱۵ هزار لیتر الکل در کارخانه الکل سازی هفت‌تپه تولید می‌شود. که این ظرفیت در فاز دوم تا ۴۰ هزار لیتر در روز افزایش می‌یابد.
امید اسدبیگی راه‌اندازی کارخانه الکل سازی هفت‌تپه را حاصل همراهی و حمایت مسئولان به‌ویژه ریاست محترم قوه قضاییه از کارخانه کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه دانست و گفت: به‌پاس حمایت‌های قوه قضائیه در ایجاد ثبات و آرامش در هفت‌تپه اولین محصول الکل تولیدی کارخانه الکل سازی هفت‌تپه به سازمان زندان‌ها ارسال می‌شود تا برای ضدعفونی ندامتگاه‌ها و زندانیان مورد استفاده قرار گیرد.
وی با بیان اینکه تولید الکل در کارخانه هفت‌تپه از جمله صنایع جانبی این شرکت می‌باشد گفت: محصول الکل تولیدی در کارخانه الکل سازی هفت‌تپه با خلوص ۹۶ درصد برای مصارف پزشکی و بیمارستانی و با خلوص ۷۰ درصد برای مصارف خانگی به منظور ضدعفونی تولید و عرضه می‌شود.
مدیرعامل شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه با اشاره به تلاش شبانه‌روزی مجموعه کارکنان کارخانه کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه در این شرایط حساس که کشور درگیر شیوع بیماری کرونا شده است اظهار داشت: در شرایط حساسی که کشور در مقابله با ویروس کرونا نیاز فوری به مواد اولیه ضدعفونی دارد کارخانه کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه توانست با بهره‎برداری از فاز اول خط تولید الکل‌سازی هفت‌تپه به هموطنان ادای دین کند.
اسد بیگی ایجاد اشتغال پایدار برای تعدادی از جوانان جویای کار منطقه، تولید محصول الکل با کیفیت و استاندارد متناسب با نیاز مراکز درمانی و بیمارستانی و نیز مصارف خانگی برای ضدعفونی را از اهداف راه‌اندازی این خط تولید بیان کرد و گفت: مواد اولیه ضدعفونی تولید شده در این کارخانه باکیفیت استاندارد و قیمت مناسب به دست مردم می‌رسد. وی افزود: فاز دوم کارخانه الکل سازی هفت‌تپه در صورت حمایت لازم در کمترین زمان ممکن با ظرفیت تولید روزانه ۴۰ هزار لیتر الکل به بهره‌برداری می‌رسد.
بخشی از الکل تولیدی در کارخانه الکل سازی نیشکر هفت‌تپه برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا به‌صورت رایگان در اختیار شبکه بهداشت و درمان منطقه و مردم قرار گرفت.
کارخانه تولید الکل با ۳۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه راه‌اندازی شده است.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا