روابط عمومی

طرح تسهیلاتی یکتای ایران زمین تمدید شد

به گزارش اخبار بازار به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، بانک ایران زمین به پاس همراهی مشتریان، امکان دریافت تسهیلات یکتا را با شرایطی آسان و به میزان مورد نظر(تا سقف پانصد میلیون ریال) در اسفند سال جاری برای مشتریان خود فراهم کرد.
با توجه به استقبال مشتریان از طرح یکتا بنا به دستور معاونت اعتبارات و بین الملل بانک، طرح تسهیلاتی یکتای ایران زمین تا خرداد ماه 1399 تمدید شد.
ekttaa 1
چگونه از طرح‌ یکتای ایران زمین استفاده کنید؟
چنانچه در حال حاضر از مشتریان بانک ایران زمین هستید، می توانید به شعب این بانک در سراسر کشور مراجعه و نسبت به بازگشایی حساب تسهیلاتی یکتای ایران زمین اقدام کنید. در این مرحله، همکاران شعبه با توجه به مبلغ تسهیلات درخواستی شما، اطلاعات اولیه درباره مدارک و شرایط لازم را در اختیارتان قرار خواهند داد.
چنانچه برای بهره‌مندی از این طرح، قصد پیوستن به خانواده بزرگ بانک ایران زمین را دارید، با همراه داشتن مدارک شناسایی معتبر به نزدیکترین شعبه این بانک مراجعه کرده و ضمن افتتاح سپرده مورد نظر درخواست خود مبنی بر استفاده از تسهیلات طرح‌های یکتای ایران زمین را اعلام کنید. در این مرحله، همکاران شعبه با توجه به مبلغ تسهیلات درخواستی شما، اطلاعات اولیه درباره مدارک و شرایط لازم را در اختیارتان قرار می‌دهند.
مشتریان گرامی می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با مرکز ارتباط با مشتریان بانک به شماره 24809 تماس حاصل فرمایند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا