روابط عمومی

افزايش سقف مبلغ کارت‌هاي هديه بانک اقتصادنوين

به گزارش اخبار بازار به نقل از روابط عمومي بانک اقتصادنوين؛ هم‌وطنان ارجمند مي‌توانند با مراجعه به شعب اين بانک يا سفارش آنلاين از طريق سايت مي‌کارت به آدرس https://micard.enbank.ir کارت هديه خود را با طرح دلخواه تا مبلغ 20 ميليون ريال دريافت کنند. کارت‌هاي هديه يادشده قابليت خريد روزانه و پرداخت قبوض تا مبلغ 20 ميليون ريال و برداشت نقدي از خودپردازهاي بانک اقتصادنوين تا مبلغ پنج ميليون ريال را دارند.
گفتني است به‌منظور کاهش شيوع ويروس کرونا، از بيستم اسفندماه 1398 امکان انتقال وجه کارت به کارت از طريق اپليکيشن همراه‌نوين، اينترنت‌بانک و تمام دستگاه‌هاي خودپرداز اين بانک در مجموع تا سقف 100 ميليون ريال در روز فراهم شده است. در همين راستا تمام کارت‌هاي نقدي بانک اقتصادنوين که تاريخ انقضاي آن‌ها اسفند 1398 و فروردين 1399 است به مدت يک سال تمديد شده و مبلغ برداشت نقدي از کارت‌هاي بانک اقتصادنوين روي خودپردازهاي اين بانک تا پنج ميليون ريال افزايش يافته است.
شايان ذکر است مشتريان بانک اقتصادنوين مي‌توانند با استفاده از خدمات الکترونيکي اين بانک بسياري از فعاليت‌هاي مورد درخواست خود را بدون نياز به حضور در شعبه دريافت کنند.
علاوه بر خدمات يادشده، کارشناسان مرکز ارتباط با مشتريان بانک اقتصادنوين به شماره 4801000-21 در تمام ايام هفته و به‌صورت 24 ساعته آماده پاسخگويي به پرسش‌ها و ابهامات مشتريان ارجمند هستند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا