روابط عمومی

تداوم خدمت رسانی شعب بانک ملی ایران با رعایت اصول بهداشتی

به گزارش اخبار بازار به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، اگرچه با تلاش و همیاری کارکنان ساعی و پر تلاش این بانک، ارایه خدمات بانکی شعب درشرایط سخت شیوع ویروس کرونا متوقف نیست اما انتظار می رود مشتریان گرانقدر با استفاده بیشتر از خدمات بانکداری الکترونیک و دیجیتال و همچنین بهره مندی بیشتر از تمهیدات اخیر بانک بانک ملی ایران، خادمان خود را یاری و آنها را با حضور کمتر در شعب، از مخاطرات جدی نجات دهند.
بانک ملی ایران با هدف کنترل و پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا و با توجه به شرایط ویژه بهداشتی کشور، اقدامات کاربردی را برای تسهیل استفاده هموطنان عزیز از درگاه های غیر حضوری و کاهش مراجعات مردم به شعب انجام داده است که از جمله آن می توان به استقرار دستگاه های خودگردان در بیش از 600 نقطه کشور اشاره کرد که این دستگاه ها علاوه بر خدمات یک خودپرداز، دریافت وجه را نیز انجام می دهند.
سامانه های بام، نئوبام، اپلیکیشن بله، اپلیکیشن 60، نشان پرداخت و… دیگر محصولات نوین بانک ملی ایران هستند که هموطنان و مشتریان عزیز می توانند خدمات بانکی یک شعبه را از طریق آنها، بدون مراجعه حضوری و در منزل خود دریافت کنند.
با استفاده از خدمات غیرحضوری بانکداری، نگذاریم هیچ خانواده ای سال نو را بدون حضور عزیزان خود آغاز کند. خادمان شبکه بانکی کشور، این روزها به حمایت و همدلی بیشتر شما نیازمندند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا