توصیه‌های پشت خط همراه‌اول

اخبار بازار؛ نرگس‌السادات حجازیان – اپراتور اول تلفن همراه خاورمیانه، همزمان با آغاز ایام نوروز توصیه‌هایی با مضمون مبارزه با‌ ویروس کرونا را – با صدای «رامبد جوان» – جایگزین بوق انتظار و پیام‌های همیشگی کرد. بر این اساس پیام‌هایی که مشترکان در هنگام «خاموشی»، «عدم پاسخگویی»، «در دسترس نبودن»، «اشغالی» یا «پشت خط» بودن دریافت می‌کردند، با پیام‌های جدیدی که مخاطبین را به ماندن در خانه برای مبارزه با ویروس کرونا تشویق می‌کند، تغییر یافته است.

آن‌طور که گفته شده این پیام‌ها احتمالاً تا پایان ایام تعطیلات نوروزی سال ۱۳۹۹ در صورت عدم پاسخگویی مشترک به تماس گرفته شده، پخش خواهند شد.

همراه اول با حدود ۶۳ میلیون مشترک و بالاترین ضریب نفوذ تلفن‌همراه در سراسر کشور، نقش قابل‌توجهی در موفقیت پویش «در خانه بمانیم» و حفظ سلامت شهروندان ایفا می‌کند. براساس آخرین گزارش سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، اپراتور اول با حدود ۷۶ درصد، بیشترین سهم از توسعه فناوری تلفن‌همراه ایران را به خود اختصاص داده و در هفته‌های اخیر با شیوع ویروس کرونا، در راستای مسؤولیت اجتماعی و حفظ سلامت جامعه، اقدامات متعددی را در دستور کار قرار داده است.
بخشی از این اقدامات شامل «وصل خطوط قطع یک‌طرفه همراه اول با هدف کاهش رفت‌و‌آمدهای غیرضروری در این ایام» و «مشارکت در ساخت بیمارستان سیار»، «برقراری امکان تماس رایگان ۶۰ هزار بهورز» و «کاهش قابل‌توجه تعرفه ترافیک سامانه‌های آموزش مجازی دانشگاه‌ها» می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا