طراحی دکوراسیون با مبل استیل

شما همیشه برای طراحی و دکوراسیون اتاق نشیمن، اتاق پذیرایی و اتاق کار خود یا حتی دیزاین محیط کارتان به مبلی متمایز و لوکس نیاز دارید. زمانی که خرید مبل به درستی دنبال می شود دیگر جایی برای نگرانی نیست زیرا با یک تیر صد نشان را به هدف زده اید و با استفاده از یک مبل لوکس می توانید تغییر دکوراسیون را در منزل شاهد باشید. استفاده از مبل استیل این امر را برای شما فراهم می کند که در راستای دکوراسیون لوکس سلطنتی که این روزها طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کرده است هدایت شوید. در مقاله پیش رو سعی بر آن داریم تا پیرامون سه مبل متمایز استیل با نام های راشین، یاس و فریال مطالبی را با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم پس با ما همراه باشید. ایده پردازی های پیش رو قطعا دکوراسیون متمایزی را از آن شما می کند.

02 1

ویژگی های مبل استیل راشین

مبل راشین فاخر ترین و زیبا ترین مبلی است که شما برای تصویر سازی دکوراسیون لوکس منزل خود می توانید از آن یاری بگیرید. تصویر ارائه شده تنها بخشی از مزیت های ارائه شده در ایده پردازی این مبل را به تصویر کشیده است زیرا جلوه بصری مبل به دلیل بازتاب نور در زمان عکس برداری مانع از به نمایش گذاشتن تمامی زیبایی های آن شده است. شما با سفارش این محصول می توانید یک ست هفت نفره که متشکل شده است از چهار مبل تک نفره و یک کاناپه سه نفره را می توانید در اختیار بگیرید. بهره گیری از کلاف چوب راش برای اسکلت بندی این مبل سبب استحکام بیشتر آن شده است و فوم سردی که برای لایه درونی مبل استفاده شده است در طی گذر زمان به بافت و طرح اولیه مبل شما با استفاده زیاد هیچ آسیبی را وارد نمی کند. همان طور که می دانید رنگ طلایی یکی از پارامترهای اصلی مبل استیل برای دیزاین های سلطنتی به شمار می رود که از این تم رنگی برای ایده پردازی این مبل زیبا با ظرافت و دقت بسیار زیادی برای طراحی تاج، دسته و کلاف پایینی مبل که نمای اصلی آن را فراهم کرده است به وفور استفاده شده است. این مهم نه تنها برای کاناپه سه نفره که برای مبل های تکی نیز در نظر گرفته شده است.

03 1

ویژگی های مبل استیل یاس

مبل استیل یاس در کنار زیبایی راحتی مضاعفی را نسبت به سایر مبل های سلطنتی برای شما فراهم کرده است. اگر می خواهید برای دکوراسیون های سلطنتی که تمایل به سمت سبک کلاسیک دارد از مبل استیل استفاده کنید به شما توصیه می کنیم مبل یاس را در لیست خرید خود قرار دهید. استفاده از استر گل دار برای بخش نشیمن گاه و بهره گیری از پارچه های ساده بهره گرفته شده است که جلوه بصری بیشتری را برای کار فراهم کرده است. همچنین برای دسته های مبل نیز از کلاف اسفنجی شبیه متکا استفاده شده است که کارایی آن را با راحتی مضاعف تری برای کاربر فراهم کرده است. شما می توانید تم های رنگی بسیار متمایز را برای این مبل به متخصصین این امر سفارش دهید و متناسب با فضا سازی دکوراسیون داخلی خود دست به انتخاب بزنید. این را به یاد داشته باشید که رنگ فندقی ام پرفروش ترین محصولی است که مشتریان بسیاری را به سمت خود جذب کرده است و قطعا تأثیر گذاری این تم رنگی در فضای داخلی منزل بسیار زیاد بوده است که علاقه مندان بسیاری به سمت این کار جذب شده اند.

04

ویژگی های مبل کلاسیک فریال

مبل کلاسیک فریال تقریباً شبیه مبل یاس است اما سادگی بیشتری در ایده پردازی این مبل غالب شده است و برای هر سبک ایده پردازی که نه تنها برای دکوراسیون سلطنتی در پیش روی شما قرار دارد. این مبل از دو مبل تکی، دو صندلی میزبان و یک کاناپه سه نفره بهره گرفته است. شما در کنار این سرویس مبل می توانید یک عدد جلو مبلی و دو عدد میز عسلی را نیز در اختیار بگیرید و دست به ایده پردازی بزنید. بسته به فضای که در منزل در اختیار دارید می توانید تعداد صندلی و مبل های تکی یا حتی کاناپه خود را بیشتر انتخاب کنید. سرویس مبل هفت نفره فریال برای هر منزلی با هر مساحتی تقریباً قابل استفاده است زیرا تاج و دسته های این تخت خیلی فضا را اشغال نمی کند و سادگی آن قابلیت استفاده از آن را در هر فضایی برای شما فراهم کرده است.

05

 مزیت های فوم سرد در مبل چیست؟

فوم سرد یکی از ایده ال ترین انتخاب های است که عموماً برای مبلمان با کیفیت و متمایز استفاده می شود. اگر می خواهید تفاوت بین فوم سرد با سایر فوم های نامرغوب و غیر استاندارد و اسفنج های تقلبی را جویا شوید باید به شما بگویم. فوم سرد به هیچ عنوان بعد از استفاده شکل اولیه خود را از دست نمی دهد؛ یعنی زمانی که شما روی مبل می نشینید و سپس از جای بلند می شوید هیچ احساس تو رفتگی را روی قسمت نشیمن گاه مبل مشاهده نمی کنید. از سوی دیگر در طی گذر زمان و نشست و برخاست روی مبل بافت و شکل اولیه آن را به هیچ عنوان بد فرم جلوه نمی دهد. این مهم تنها برای مبل های با کیفیت استفاده می شود. عموماً برای این قبیل فوم ها از استر رویه با کیفیت استفاده می شود. استرهای که نخ کش نمی شوند. شل و بد فرم جلوه نمی کنند و جلوه بصری کار را با مشکل روبرو نمی کنند. شما این ویژگی متمایز را می توانید برای سه مبل معرفی شده به راحتی در حین استفاده شاهد باشید و تا سالیان سال از دست به جیب شدن برای خرید یک مبل جدید در امان باشید.

06

مزیت های استفاده از چوب راش برای کلاف مبل چیست؟

چوب راش یکی از برگزیده ترین چوب های است که به دلیل استقامت بسیار بالا در صنایع تولید مصنوعات چوبی به وفور از آن استفاده می شود؛ اما برخی از افراد سود جو به دلیل گران بودن این چوب از چوب های تقلبی و بی کیفیت در این راستا استفاده می کنند که سبب می شود اسکلت بندی خیلی خوبی روی مبل سوار نشود و در کوتاه ترین زمان ممکن مبل شکسته و آسیب دیده شود؛ اما برای مبل های استیل راشین، یاس و فریال از چوب راش که کیفیت بسیار متمایزی نسبت به سایر چوب ها دارد استفاده شده است. چوب راش موریانه زده نمی شود و کلاف مبل شما تا سالیان سال بعد از استفاده آسیب نمی بیند. نشستن و بر خواستن و یا حتی ضربه های ناگهانی در حین نشستن روی مبل به آن آسیب جدی وارد نمی کند. این را به یاد داشته باشید که جابجایی های مداوم مبل سبب شکست پایه و دست و تاج آن نمی شود. اسکلت بندی مقاومی که برای این مبلمان استفاده شده است به هیچ عنوان شما را از خرید این مبل پشیمان نمی کند.

07

خرید متمایز مبل

شما با خرید مبل های استیل معرفی شده می توانید رنگ استر مد نظر مبل را متناسب با سبک ایده پردازی و تم رنگی که در منزل از آن پیروی می کنید نیز تعین کنید. برای این منظور متخصصین بخش تولید مشاوره های رایگانی را در ابتدا به شما ارائه می دهند و سپس بر اساس تنالیته رنگی که پارچه مربوطه در اختیار شما قرار می دهد رنگ مد نظر شما را روی کار پیاده می کنند. پس شما بدون اینکه به هارمونی رنگ حاکم در فضا آسیبی وارد کنید می توانید از پارچه های استری گل دار و ساده در راستای ایده پردازی فضای داخلی منزل خود با هر تم رنگی استفاده کنید.

08

کلام آخر پیرامون دکوراسیون با مبل استیل

مبل های فریال، یاس و راشین را می توانید برای طراحی دکوراسیون منزل  خود مد نظر قرار دهید. استفاده از چوب های مرغوب، استر رویه با کیفیت ساده و گل دار، هنر منبت کاری روی دسته و تاج و دسته تخت، فوم سرد و با کیفیت و صد ها مزیت دیگر امری است که با خرید این مبل سه مبل زیبا در اختیار شما عزیزان قرار دارد. شما می توانید با متخصصین بخش تولید ما از طریق پل های ارتباطی که برای شما عزیزان در نظر گرفته شده است ارتباط برقرار کنید و تم رنگی مد نظرخود را جویا شوید و رنگ ایده ال خود را سفارش دهید. همچنین می توانید مبل های بیشتر یا کمتری را در لیست خرید خود بسته به فضای داخلی منزل خود در نظر بگیرید و این مهم را با متخصصین بخش فروش در میان بگذارید. امید است راهنمایی های ارائه شده در راستای خرید یک محصول ایده ال شما عزیزان را یاری رسانده باشد و منحصر به فرد ترین انتخاب از این پس در پیش روی شما باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا