وام قرض‌الحسنه آنلاین مهر‌ایران

اخبار بازار – به گزارش اخبار بازار ایران، وام قرض‌الحسنه آنلاین مهر‌ایران، یکی از خدمات بانک‌ها که همواره مورد توجه بوده انواع تسهيلات و شرايط و نحوه دريافت آنها است. بانک قرض‌الحسنه مهر ايران در راستاي عملي كردن بانكداري الكترونيك، خدماتي همچون دريافت وام را در بستر الكترونيك فراهم كرده است. در اين خدمت كه براي صرفه‌جويي در وقت و هزينه مشتريان راه‌اندازي شده حضور فرد وام‌گيرنده الزامي نيست. در اين سيستم مشتري در صورت ارائه اطلاعات به‌صورت كامل و صحت مندرجات و مستندات درخواستي موردنياز براي بهره‌مندي از تسهيلات، حضور فرد وام‌گيرنده به همراه ضامن يا ضامن‌هاي مربوط در شعبه براي تكميل پرونده فقط يك‌بار پيش‌بيني شده است.
مشتریان حقیقی دارای حساب‌جاري يا پس‌انداز نزد اين بانک مي‌توانند با وارد کردن اطلاعات درخواستي در قسمت‌هاي تعبيه‌شده، از جزئيات امتياز ميانگين حساب خود مطلع شده و در صورت تمايل مي‌توانند نسبت به ارائه درخواست و پيگيري تسهيلات خود به صورت آنلاين اقدام کنند.
البته مشتریان موظفند هرگونه تغییر یا مغايرت در اطلاعات حساب خود را در اسرع وقت و ترجيحا به شعبه افتتاح کننده حساب اطلاع دهند.
از آنجا که اطلاعات ثبت شده مشتریان در زمان افتتاح حساب محرمانه تلقی می‌شود، برای حفظ امنيت فضاي مجازي کاربران و جلوگيري از هرگونه سوءاستفاده احتمالي، از قراردادن اطلاعات به ساير افراد خودداري شود.
همچنین بانک مهر ایران کارت هدیه مجازی نيز ارائه مي‌دهد. شما مي‌توانيد با استفاده از همراه بانک مهر ايران نسبت به تهيه کارت هديه مجازي با طرح‌ها و موضوعات متنوع اقدام كنيد.
در نسخه جدید همراه‌بانک مهر ایران امکان استفاده و ارسال کارت هدیه مجازی طراحي شده است و اين سرويس کمك مي‌كند تا در هر زمان و مكان بتوان نسبت به تهيه و ارسال كارت هديه مجازي اقدام كرد. اين كارت در موضوعات مختلف مانند تولد، عروسي، روز مادر، روز پدر، خريد منزل جديد و غيره براي دوستان مبلغي را به همراه متن و طرح‌هاي مختلف، به عنوان هديه ارسال كرد.
بعد از ارسال هدیه، از طریق پیامک به شخص موردنظر اطلاع‌رسانی مي‌شود. گيرنده هديه نيز مي‌تواند هديه خود را الکترونيکي دريافت کند.
برای این کار شماره شخص موردنظر را وارد کرده یا از فهرست مخاطبان دستگاه، فرد مورد نظر را انتخاب کرده و در مرحله بعد مبلغ موردنظر و طرح کارت هدیه را با توجه به مناسبت‌هاي مختلف انتخاب و متن پيام موردنظر را در كادر پايين كارت وارد و تاييد مي‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا