بازارچه

آمار مسافران اتوبوس در تهران به بیش از 400 هزار نفر رسید

اخبار بازار – محمود ترفع مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی، درباره تأثیر لغو طرح ترافیک بر تعداد مسافران اتوبوس اظهار داشت: لغو طرح ترافیک و طرح کاهش آلودگی هوا تأثیر منفی بر روی خطوط شرکت واحد اتوبوسرانی داشته و راندمان شرکت را کاهش داده است.

وی افزود: استفاده بیشتر از خودروهای شخصی سبب ازدحام خودروها در خیابان‌ها شده و ترافیک را به همراه داشته است و به دنبال آن اتوبوس‌های شرکت واحد در این ترافیک گرفتار و راندمان شرکت کمتر شده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران ادامه داد: با آغاز فعالیت بیشتر مشاغل آمار مسافران اتوبوس نیز افزایش یافته که البته ما از حداکثر ظرفیت اتوبوسرانی برای جابه‌جایی مسافران استفاده می‌کنیم.

ترفع خاطرنشان کرد: در حال حاضر آمار مسافران اتوبوس به صورت روزانه به بیش از 400 هزار نفر رسیده که پیش‌بینی می‌کنیم طی روزهای آینده این آمار بیشتر شود.

وی گفت:‌قبل از شیوع کرونا آمار مسافران اتوبوس روزانه بین یک میلیون و 700 تا 2 میلیون نفر بوده است و قبل از کرونا هم از حداکثر ظرفیت اتوبوسرانی استفاده می‌شد.

به گزارش فارس، طرح ترافیک تهران در سال جاری فقط ۲۳ فروردین اجرایی شد که با انتقاد اعضای شورای شهر و بسیاری از کارشناسان سرانجام با ابلاغ ستاد مقابله با کرونا لغو شد همچنین یوسف حجت، سرپرست سابق معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران پس از آن اعلام کرد، لغو طرح ترافیک تا پایان کرونا ادامه دارد.

 منبع: فارس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا