روابط عمومی

قدرت بالای تسهیلات دهی بر اساس کفایت سرمايه بالا

اخبار بازار – این کفایت سرمایه بالا در بانک مهر ایران در شرايط مختلف، با افزايش قدرت تسهيلات‌دهي بانک سبب شده تا بتواند خدمات و طرح هاي تسهيلاتي بيشتري را در حوزه هاي اشتغالزايي و کارآفريني، رفع مايحتاج ضروري، بهداشت و درمان و ساير بخش ها به نيازمندان واقعي جامعه پرداخت كند.

برهمین اساس، در سال ۱۳۹۹ برنامه ریزی برای پرداخت بيش از ۳ميليون فقره وام قرض الحسنه صورت گرفته است؛ اين درحالي است که در سال گذشته، نزديک به ۲ميليون و ۳۰۰هزار فقره وام پرداخت شده است.

شفافیت در انتشار اطلاعات مالی
بانک مهر ایران، یکی از کامل‌ترین گزارش‌گران شفافيت بانکي در بين بانك‌هاي ايراني است كه صورت‌هاي مالي، رويه‌ها و ضوابط داخلي بانك، حاكميت شركتي و كنترل داخلي، رويدادهاي با اهميت، اطلاعات مربوط به مقاطع زماني و همچنين شاخص‌هاي بانكي خود را به‌صورت به‌روزشده در وب‌سايت خود به نشاني www.qmb.ir منتشر مي‌كند.
صورت‌های مالی حسابرسی‌شده، شامل ترازنامه، صورت سود و زیان، صورت تغييرات در حقوق صاحبان سهام و نيز صورت جريان وجوه نقد و همچنين صورت‌هاي مالي حسابرسي‌نشده، از طريق وب‌سايت بانک قرض‌الحسنه مهر ايران، قابل دسترسي است و هر سه گروه ناظران، سپرده‌گذاران و سهام‌داران مي‌توانند با استفاده از اين اطلاعات، با آگاهي کامل تصميم‌گيري کنند.

شفافیت و بهبود خدمت‌رسانی به مشتریان بانکی
بانک مهر ایران با ایجاد «سامانه محاسبه معدل حساب» که از بخش «بانکداری الکترونیك» و «سامانه‌هاي آنلاين» وب‌سايت اين بانك قابل دسترسي است، اين امكان را براي مشتريان فراهم كرده تا با مشاهده معدل موجودي خود، از نحوه تسهيلات‌دهي بانك، ا‌طلاعات كامل و دقيقي داشته باشند. همچنين راهنماي اعتبار در حساب جاري اشخاص حقيقي نيز به متقاضيان تسهيلات بانكي كمك مي‌كند تا ميزان وام، مبلغ اقساط و زمان بازپرداخت را به‌دست آورند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا