مجمع عمومي سالانه شرکت پرداخت نوين آرين برگزار شد

اخبار بازار – به گزارش اخبار بازار به نقل از روابط عمومي بانک اقتصادنوين، اين مجمع با حضور اکثريت سهامداران، حسابرس و بازرس قانوني، مديرعامل و اعضاي هيئت ‌مديره اين شرکت برگزار شد و گزارش عملکرد و صورت‌هاي مالي اين شرکت پس از قرائت گزارش حسابرس و بازرس قانوني به تصويب رسيد.
وحيد حجتي، مديرعامل شرکت پرداخت نوين آرين با ارائه گزارشي جامع از فعاليت‌هاي شرکت در سال گذشته، در خصوص فعاليت‌هاي محوري اين شرکت گفت: بازاريابي و نصب پايانه‌هاي فروش، ارائه خدمات نوين در حوزه پرداخت، بازاريابي، جانمايي، نصب و پشتيباني دستگاه‌هاي خودپرداز، ارائه خدمات پرداخت‌هاي غيرحضوري اينترنتي و موبايلي، بررسي و تامين سرمايه براي کسب‌وکارهاي نوپا و ارائه خدمات کارت اعتباري و پي پرداخت اهم فعاليت‌هاي شرکت پرداخت نوين آرين است.
او با اشاره به چشم انداز قرار گرفتن در زمره پنج شرکت برتر صنعت پرداخت، در افق 1400 گفت: ماموريت ما ارائه زنجيره کاملي از خدمات و محصولات ارزش‌آفرين صنعت پرداخت با اولويت کسب‌وکارهاي اکوسيستم ديجيتال در هر زمان و مکان است که با تکيه بر فناوري روز و تجربه به‌صورت هوشمند، امن و چابک ارائه مي‌شود.
حجتي با تاکيد بر اينکه شرکت پرداخت نوين آرين، بازوي اجرايي بانک اقتصادنوين در مسير تحول ديجيتال است، افزود: افزايش سودآوري و ايجاد درآمد پايدار، افزايش بهره‌وري دارايي‌ها و سرمايه‌هاي انساني، افزايش سهم بازار در نظام پرداخت، ارتقا جايگاه اجتماعي و تجاري برند پرداخت نوين آرين، ارتقا سطح تعاملات با بانک و گروه نوين، توسعه و ارائه خدمات جديد و افزايش کيفيت محصولات از ارزش‌هاي بنيادين اين شرکت است.
مديرعامل شرکت پرداخت نوين آرين با اشاره به دو پروژه مهم اين شرکت در سال گذشته به نام‌هاي IAD (تامين دستگاه خودپرداز، نوسازي و فروش به متقاضيان) و کارت اعتباري اشاره کرد و اظهار داشت: سود عملياتي در شش‌ماهه دوم سال 98 با رشد قابل توجه نسبت به نيمه اول سال مواجه شد به‌طوري‌که سود عملياتي شرکت در شش ماه دوم سال گذشته رکورد 788 درصد را ثبت کرد. سود عملياتي شرکت در سال 98 نسبت به 97 حدود 48 درصد ثبت شد که آن نيز رقم درخوري است.
او با تاکيد بر اينکه در سال جاري چهارده هدف کلان براي شرکت تعريف‌ شده است، گفت: پروژه سوپراپ گروه مالي اقتصادنوين، طراحي و ورود به پروژه تحول ديجيتال براي گروه مالي اقتصادنوين، پروژه IAD و پروژه کارت اعتباري مرابحه از مهم‌ترين برنامه‌هاي شرکت پرداخت نوين آرين در سال 99 هستند.
در پايان حسابرس قانوني، صورت‌هاي مالي شرکت را مطلوب ارزيابي و گزارش ارائه‌ شده را فاقد اشکال اعلام کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا