بازارچه

توانمندسازی و توسعه نیروی انسانی گروه مالی گردشگری در حوزه‌های بانکداری و گردشگری در سال 99

اخبار بازار – به گزارش اخبار بازار ایران به نقل از روابط عمومی گروه مالی گردشگری، بهروز شریفی مقدم گفت: با توجه به بسترها و ظرفیت‌های موجود در گروه مالی گردشگری و همچنین نیازهای قابل شناسایی که در سایر سازمان‌ها و شرکت‌ها وجود دارد، حوزه‌های مالی، بانکی، بازار سرمایه و همچنین گردشگری و هتلداری و نیز معدن و صنایع معدنی در دستور کار خواهد بود تا توانمندسازی و توسعه سرمایه انسانی در این گروه و سایر شرکت‌ها تحقق یابد.

وی افزود: طبق سیاست‌ها و مأموریت‌های جدید تعیین‌شده، توسعه دوره‌های کوتاه‌مدت و آموزش‌های دانشگاهی، پروژه‌های توسعه‌ای و آموزش‌های بلندمدت تخصصی با رویکردها و شیوه‌های آموزش الکترونیک، مجازی و حضوری از اهم برنامه‌های سال جاری است.

شریفی مقدم ادامه داد: مطابق با برنامه‌ها، مأموریت‌ها و استراتژی شرکت‌ها، برنامه‌های مدون آموزشی طراحی و اجرای آنها و نیز سنجش اثربخشی دوره‌ها در دستور کار خواهد بود و تا حصول نتیجه، پیگیری خواهد شد.

وی از جذب حدود 400 دانشجوی جدید در دانشگاه علمی کاربردی کاراد خبر داد و گفت: این دانشگاه امسال در مقطع کاردانی؛ در رشته‌های گردشگری، حسابداری مالی، امور بانکی، مدیریت کسب‌وکار، بازاریابی و بیمه و رشته‌های مرتبط با هتلداری و گردشگری و نیز در مقطع کارشناسی در رشته‌های مدیریت گردشگری، مدیریت هتلداری، حسابداری بانکی، مدیریت شعب بانک، مدیریت کسب‌وکار و آشپزی ملل اقدام به جذب دانشجو می‌کند.

شریفی مقدم، ارتقاء برند و هویت بخشی به گروه مالی گردشگری را از اهداف متعالی مجموعه کاراد ذکر کرد و از مدیران این گروه خواست تا ضمن اهمیت دادن به مباحث آموزشی و ارتقاء دانش سازمانی، یادگیری سازمانی را به یک فرهنگ عمومی تبدیل کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا