بازار ارز و سکه

تغییر قیمت‌ها در بازار سکه، طلا و ارز

اخبار بازار – آخرین قیمت‌های معاملاتی سکه و طلا در بازار امروز طبق اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران، اینگونه بود که قیمت هر قطعه سکه طرح جدید هفت میلیون و ۴۲۰ هزار تومان بود که با افزایش ۱۴۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته مواجه بود و سکه طرح قدیم نیز با ۱۹۰ هزار تومان افزایش، هفت میلیون و ۲۱۵ هزار تومان دادوستد شده است.

در بازار داخلی امروز نیم سکه، سه میلیون و ۷۵۰  هزار تومان و ربع سکه دو میلیون و ۳۰ هزار تومان معامله شده‌اند که نسبت به روز گذشته  اندکی افزایش داشتند. سکه‌های یک گرمی نیز بدون تغییر نسبت به روز گذشته یک میلیون و ۶۰ هزار به فروش رسیده است.

همچنین هر گرم طلای ۱۸ عیار،   ۷۲۵ هزار و ۷۰۰ تومان معامله شد. آخرین نرخ هر اونس طلای جهانی هم ۱۷۰۶ دلار ثبت شده است.

دلار و یورو چند؟

امروز همچنین صرافی‌های ملی هر دلار آمریکا را معادل ۱۶ هزار و ۸۸۰ تومان خریدند و به قیمت ۱۶ هزار و ۹۳۰ تومان نیز فروختند.

در حالیکه در معاملات روز گذشته این صرافی‌ها هر دلار آمریکا را معادل ۱۶ هزار و ۹۰۰ تومان خریدند و به قیمت ۱۶ هزار و ۹۳۰ تومان فروختند بنابراین، نرخ خرید دلار ۲۰ تومان کاهش پیدا کرد و نرخ فروش آن ثابت ماند.

همچنین، صرافی‌های ملی هر یورو را نیز به قیمت ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان می‌خرند و معادل ۱۸ هزار و ۶۰۰ تومان هم می‌فروشند که نسبت به معاملات روز گذشته خود تغییری نداشته است.

علاوه براین، امروز بانک‌ها نیز هر دلار آمریکا را معادل ۱۶ هزار تومان  و هر یورو را نیز به قیمت ۱۸ هزار تومان می‌خرند که نسبت به قیمت دیروز تغییری نکرده است.

 منبع: ایسنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا