بازار دیجیتالبازارچه

سخت افزار برتر استخراج بیت کوین

اخبار بازار – استخراج بیت کوین رقابتی است چین در بین کشورهای استخراج معادن ارزهای رمز نگاری حرف اول را می زند زیرا برق ارزان چین اجازه داده تا معدنکاران بر بازار معدن مسلط شوند.

 

دو نمونه از سخت افزار های معدن بیت کوین

 

ANTMINER S9   قدرت HASH  TH               14.0

 

ANTMINER R4   قدرت HASH                 TH8.6

 

ASIC BITCOIN MINER چیست؟

از انجای که اکنون غیر ممکن کردن سود بیت کوین با رایانه غیر ممکن است، به سخت افزار تخصصی به نام ASIC نیاز دارید.

 

معدنچی DRAGONMINT 16 T

در ابتدا، خالق بیت کوین قصد داشت بیت کوین را در پردازنده ها لب تاپ یا رایانه های رو میزی استخراج کند. با این حال، معدنچیان بیت کوین کشف کردن که می توانند از کارت های گرافیکی قدرت هوشیاری بیشتری کسب کنند. سپس کارت های گرافیکی توسط ASICS پیشی گرفته اند. به عنوان یک کامپیوتر تخصصی استخراج بیت کوین، ماشین های معدن بیت کوین از یک BITCOIN ASIC ایجاد شده اند.

امروزه تمام معادن بیت کوین در ASICهای  سخت افزاری بیت کوین اختصاصی معمولا در مراکز داده با تنظیم حرارتی با برق کم هزینه انجام می شود.

استخراج سریعترین روش برای دریافت بیت کوین نیست.

خرید بیت کوین سریعترین راه برای دریافت بیت کوین است.

عوامل سودآوری

قیمت بیت کوین و کل نرخ HASH شبکه دو عامل اصلی هستند که بر سود آوری شما تاثیر می گذارد. بیشتر ماشین حساب ها قیمت HASH را به خوبی محاسبه نمی کنند که باعث می شود استخراج از راه واقعی سود آوری کمی داشته باشد

 

قیمت بیت کوین

استخراج بیت کوین یک صنعت پر رونق است، اما افزایش قیمت بیت کوین می تواند به برخی از این ضررها کمک کند.

رقابت خود را بشناسید

به نظر می رسد فقط چرخاندن یک معدنچی کار ساده ای است. اما شما باید نگاهی بیاندازید که جدی بودن معدن چقدر است.

سود آوری سخت افزار

می توانید از یک ماشین حساب سود آوری معدن بیت کوین استفاده کنید. تا هزینه برآورد شده خود را از سخت افزار معدن تعیین کنید.

یک معدن کار کار آمد بیت کوین به این معنی است که در هر hash هزینه های برق کمتری پرداخت میکنید. برای بهبود کارایی شما، شرکت های نیز وجود دارند که به شما امکان می دهند سخت افزار را به انبار خود سفارش دهید و کارگران معدن مشغول به حفاری شوند.

تجهیزات استخراج بیت کوین

علاوه بر یک معدن بیت کوین ASIC، به برخی از تجهیزات معدنی بین کوین دیگر نیز نیاز دارید: منبع تغزیه –دکل های بیت کوین برای استفاده بهینه از برق به منبع تغزیه ویژه احتیاج دارند. طرفداران خنک کننده-سخت افزار بیت کوین به راحتی می توانند بیش از حد گرم شود و کار را متوقف کند. تولیدکنندگان پشتیبان –در صورت کم شدن منبع اصلی برق شما، ممکن است از ژنراکتورها به عنوان پشتیبان استفاده کند.

استخراج بیت کوین بدون سخت افزار

هنوز معدن بیت کوین ها بدون سخت افزار اختصاصی معدن کاری، از نظر فنی امکان پذیر است. با این حال شما در هر ماه مقدار بسیار ناچیزی درآمد خواهید داشت، که این درآمد نسبت به هزینه های خود و رایانه شخصی خود ضرر به حساب می آید.

معدنچیان بیت کوین USB برای خرید در دسترس هستند، اما آنها واقعا سود قابل توجه ای ندارند.

 

منبع : iminer

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا