کسب رتبه برتر حمایت از حقوق مصرف کننده و ارباب رجوع توسط بانک ملی ایران

اخبار بازار – به گزارش اخبار بازار ایران به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، احمد بهکار مرام رییس اداره امور شعب استان سمنان بانک در جلسه شورای اداری استان که به منظور ارزیابی عملکرد دستگاه های دولتی و اجرایی برگزار شد، لوح تقدیر و تندیس مربوطه را به نمایندگی از بانک ملی ایران از استاندار دریافت کرد.

16861 MiddlePic

آشناگر استاندار سمنان نیز در این جلسه از ارائه خدمات مطلوب بانک ملی ایران در استان تقدیر کرد.
در متن این لوح آمده است: «بر اساس آیین نامه های قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان و جدول امتیازات شاخص های مدون در سطح استانی، عملکرد سال 98 این اداره امور مورد ارزیابی قرار گرفت که با اخذ رتبه 96 شایسته دریافت لوح و تندیس استانی سطح یک در حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان سمنان شد».

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا