بازارچه

بی پرده با تاجگردون؛ از مدرک تحصیلی تا مناسبات پیچیده! (بخش دوم)

اخبار بازار – «غلامرضا تاجگردون » متولد سال 1345 در گچساران است. وی دانش‌آموخته کارشناس اقتصاد نظری و کارشناسی ارشد برنامه‌ریزی سیستم‌های اقتصادی از دانشگاه شهید بهشتی است. تاجگردون می گوید که فعالیت شغلی خود را از سال ۱۳۶۸ در وزارت اقتصاد و دارایی آغاز کرده و از سال ۱۳۶۹ تا ۱۳۷۰ مدیرکل دفتر تحقیقات و سیاست‌های مالی این وزارتخانه بوده است. او همچنین می گوید که در فاصله سال های ۱۳۷۱ تا ۱۳۷۳ رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد و در فاصله سال های ۱۳۷۳ تا ۱۳۸۰ نیز به عنوان رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی فارس فعالیت کرده است.

«غلامرضا تاجگردون» به عنوان کسی که دو دوره نهم و دهم را به عنوان نماینده مجلس از شهر گچساران در مجلس گذرانده بود شاید تصور نمی کرد که چنین فشاری را برای تصویب اعتبارنامه خود در دوره یازدهم باید تحمل کند.
مسایل و موارد مطرح شده در روزهای تصویب اعتبارنامه بهانه ای شد که با او تماس بگیریم و درباره جزییات موارد اعلام شده برای در اعتبارنامه اش از او سوال کنیم. تصور نمی کردیم که نتیجه درخواست گفت و گوی ما با وی به یک نشست دو ساعته تبدیل شود که حتی در زمان هایی بحث بالا بگیرد. هر چند باید اذعان داشت که در نهایت تاجگردون در حالی به سوالات پاسخ داد که بعدتر نیز توصیه ای برای حذف یا اضافه روی پاسخ هایش نداشت.
در نهایت مجموع گفت و گوی وی تبدیل شد به مصاحبه ای 70 دقیقه ای که در 11 بخش منتشر خواهد شد.

 منبع: فراز 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا