افتخارآفرینی کاریکاتوریست ایران‌پترونت در دومین جشنواره نیرو و رسانه

اخبار بازار – عصر روز چهارشنبه 15 مردادماه، در ساختمان وزارت نیرو طی مراسمی با حضور وزیر نیرو و جمعی از مدیران ارشد این وزارتخانه، هیات داوران “دومین جشنواره نیرو و رسانه” کاریکاتوریست ایران‌پترونت را بخاطر ارائه اثر خود با عنوان سازگاری با کم آبی شایسته رتبه برتر در رشته کاریکاتور دانست و وی را مورد تقدیر قرار داد.

photo 2020 08 05 05 19 12

بر اساس این گزارش جشنواره نیرو و رسانه که امسال با شعار محوری “سازگاری با تغییر اقلیم”برگزار شد منتخبین خود را در رشته هایی همچون گزارش، مصاحبه،تیتر، سرمقاله،یادداشت،اینفو و موشن گرافی،عکس،طنز، کاریکاتور و… معرفی کرد.

این گزارش حاکی است این دوره از جشنواره محور‌هایی از قبیل “تجربیات موفق مرتبط با مدیریت مصرف و کاهش تلفات آب و برق”، “تجربیات موفق سازگاری با کم آبی در حوزه‌های کشاورزی”، “توانمندی‌های بخش‌های غیردولتی و دولتی در حوزه‌های آب و برق”، “مهاجرت‌های ناشی از تغییر اقلیم و پایداری سکونتگاه‌ها در این شرایط” و همچنین “آمایش سرزمین و سازگاری با تغییر اقلیم” را مد نظر قرار داده است.

گفتنی است «فرزین سوادکوهی» در سال های گذشته نیز در رویدادهایی مانند جشنواره نفت و رسانه چندین بار حائز رتبه برتر در رشته‌هایی مانند یادداشت و نقد شده است.

2 768x576 1

سبک نوشتاری خروشنده و قلم نقاد وی در حوزه کارتون و کاریکاتور که ملهم از مکتب کارتون کلاسیک آمریکا و اروپاست به آثار این هنرمند و خبرنگار حوزه نفت و نیرو ویژگی‌هایی قابل تامل بخشیده است.

3 768x576 1

 منبع: ایران‌پترونت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا