اعضای خانواده «بله» به هفت میلیون نفر رسید

اخبار بازار – به گزارش اخبار بازار ایران به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در حال حاضر ۲۴ بانک به عنوان مبدا انتقال وجه به این اپلیکیشن پیوسته اند و کاربران می‌توانند از مبدا این بانک ها به تمام بانک‌های عضو شتاب، بدون دانستن شماره کارت مقصد کارت به ‌کارت انجام دهند.

در بهار امسال کاربران بله مبلغ چهار هزار و ۳۳۰ میلیارد تومان پول در بستر این اپلیکیشن جابه جا کردند و در ۹۱۵ هزار گروه و کانال نیز عضو شدند. همچنین حجم کل انتقال پول در سال گذشته هم از سوی کاربران مبلغ ۱۶ هزار و ۷۵۰ میلیارد تومان پول بوده است.

در بهار امسال بیش از ۹ میلیون تراکنش کارت به کارت موفق در بستر بله انجام شده و تعداد تراکنش های مالی به بیش از ۱۳ میلیون رسیده است. میانگین روزانه تعداد کارت به کارت بله در فصل بهار بالغ بر ۱۰۰ هزار و ۴۰۰ تراکنش و میانگین روزانه انتقال پول ۴۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بوده است.

  «بله» به عنوان یک اپلیکیشن و پیام‌رسان ارتباطی و بانکی کشور علاوه بر ارائه همه خدمات معمول یک پیام‌رسان از جمله گفت‌وگو، ایجاد کانال و گروه، استفاده از استیکر و بازو (بات)، امکان ارائه خدمات بانکی از قبیل خرید شارژ، عملیات کارت به کارت، پرداخت قبوض خدماتی، پرداخت خلافی خودرو، پرداخت عوارض خروج از کشور، انجام کار خیر و … را داراست.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا