زنجان از پذیرش میهمان در تاسوعا و عاشورای حسینی معذور است

اخبار بازار – رضا عسگری اظهار داشت: با توجه به تصمیمات ستاد کرونای زنجان، پایتخت شور و شعور حسینی از پذیرش میهمان در ایام ماه محرم به ویژه تاسوعا و عاشورای حسینی معذور است.
وی ادامه داد: هیچ نوع آمادگی برای پذیرش میهمانان وجود ندارد و هیچ نوع امکاناتی در این زمینه پیش‌بینی نشده است و از هموطنان درخواست داریم از سفر به شهر زنجان خودداری کنند.
این مسئول یادآور شد: با توجه به شرایط انتشار ویروس کرونا و تهدیدی که در این زمینه وجود دارد، هیچ نوع تجمع برای عزاداری در سطح شهر زنجان برگزار نمی‌شود.
فرماندار زنجان بیان داشت: مراسم‌های بزرگ شهر از جمله یوم العباس و یوم الزینب در زنجان برگزار نمی‌شود.
عسگری یادآور شد: هیئات مذهبی استان نیز در ایام یاد شده در سطح شهر برنامه برگزار نمی‌کنند به همین دلیل انتظار داریم هموطنان به زنجان سفر نکنند.
وی با بیان اینکه هیئت‌های مذهبی در چارچوب پروتکل‌های بهداشتی برنامه برگزار می‌کنند، افزود: این مراسم‌ها به دلیل محدودیت‌های موجود حتی ظرفیت حضور زنجانی‌ها را ندارد و فضاهای در نظر گرفته شده جوابگوی خیل عاشقان سیدالشهدا نیست.
این مسئول تصریح کرد: ضروری است هموطنان برای بهره‌برداری معنوی از برنامه‌های زنجان ، این برنامه‌ها را از طریق شبکه اشراق مشاهده نمایند.
فرماندار زنجان گفت: هنوز ستاد کرونا تصمیمی برای ایجاد محدودیت در وردی‌های زنجان اخذ نکرده است اگرچه پیشنهاد‌هایی در این زمینه ارائه شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا