روابط عمومی

بررسی امکان مشارکت در طرح‌های اقتصادی لرستان توسط بانک‌پاسارگاد

اخبار بازار – به گزارش اخبار بازار ایران به نقل از روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، در پی سفر اخیر مدیرعامل بانک‌پاسارگاد و هیأت‌همراه به لرستان جهت افتتاح چند باب مدرسه و همچنین برگزاری جلسه با مدیران این استان، بلافاصله گروهی متشکل از مدیران و کارشناسان این بانک در این استان حاضر شدند و در نشست‌هایی تخصصی به بررسی‌، تبیین و تعیین نحوه‌ی مشارکت و حمایت این بانک از پروژه‌ها و طرح‌های تولیدی، صنعتی و اقتصادی مختلف استان پرداختند.

در این جلسات، طرح‌های زودبازده و ظرفیت‌های راکد دارای توجیه اقتصادی که پس از بازگشت به چرخه‌ی اقتصاد می‌توانند باعث ایجاد رونق و افزایش تولید، بهره‌وری و اشتغالزایی در استان شوند بررسی شدند. همچنین طرح‌های اقتصادی و پروژه‌های متعددی در بخش‌های مختلف اعم از صنایع معدنی، سیمان، پتروشیمی، سنگ زینتی و گچ صنعتی، پرورش ماهیان سردابی، بسته‌بندی و برندسازی محصولات تولیدی، حمایت از واحدهای اقتصادی کوچک مانند کسب و کارهای خانگی و … مورد ارزیابی و سنجش قرار گرفتند. بانک‌پاسارگاد در این راستا آمادگی خود را جهت ارایه تسهیلات و مشارکت در اجرای برخی از پروژه‌ها، پس از امکان‌سنجی و بررسی دقیق طرح‌ها، اعلام کرده‌است.

گفتنی است این بانک پس از وقوع حادثه‌ی سیل در برخی از استان‌های کشور از جمله لرستان، اقدامات ارزشمندی را در ارایه کمک‌های نقدی و غیرنقدی به هم‌میهنانمان در این مناطق و همچنین ساخت ۱۳ مدرسه در نقاط مختلف آسیب‌دیده‌ی این استان انجام داده‌است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا