بازار بورس

«شستا» ۸ هزار میلیارد سود کسب کرد

اخبار بازار – شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی با سرمایه ۸۰ هزار میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۹۶ هزار و ۹۷۰ میلیارد و ۱۶۱ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۲ بیلیون و ۵۰۴ هزار و ۷۲۳ میلیارد و ۸۰۳ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش ۵۴ هزار و ۵۷۲ میلیارد و ۲۴۳ میلیون ریال به ۱۵۱ هزار و ۵۴۲ میلیارد و ۴۰۴ میلیون ریال رسید. ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی نیز با کاهش ۶۴۸ هزار و ۶۵۶ میلیارد و ۳۵۷ میلیون ریال معادل یک بیلیون و ۸۵۶ هزار و ۶۷ میلیارد و ۴۴۶ میلیون ریال محاسبه شد.

“شستا” تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۱۷۴ میلیارد و ۲۰۲ میلیون ریال به مبلغ ۸ هزار و ۶۲۳ میلیارد و ۵۸۵ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۸ هزار و ۴۴۹ میلیارد و ۳۸۳ میلیون ریال سود کسب کرد .

شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی طی دوره یک ماهه منتهی به شهریور ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۵۴ هزار و ۷۴۶ میلیارد و ۴۴۵ میلیون ریال خریداری کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا