بازار دیجیتال

همراه اول از طرح‌های ویژه بازگشایی مدارس رونمایی کرد

ترافیک رایگان برای استفاده از شبکه شاد

طرح‌های جدید همراه اول برای تسهیل ارتباط دانش‌آموزان با مراکز آموزشی ارائه شده است. نخستین طرح اپراتور اول مربوط به‌رایگان شدن تعرفه استفاده از شبکه شاد است. در این طرح استفاده از شبکه شاد برای کلیه مشترکین همراه اول رایگان است. آن‌طور که گفته‌شده همراه اول قرار است از این سامانه ملی به مدت 15 سال پشتیبانی کند.

همراه اول از طرح‌های ویژه بازگشایی مدارس رونمایی کرد - مجله آنلاین موبنا

سرویس اینترنت دانش‌آموزی

طرح بعدی همراه اول مربوط به سرویس اینترنت دانش‌آموزی است. در این طرح، سرویس اینترنت دانش‌آموزی با هدف ایجاد فضای امن اینترنت به‌منظور استفاده دانش‌آموزان از محتوای آموزشی مورد نیاز خود ارائه خواهد شد.

همچنین والدین می‌توانند برای اطمینان از دسترسی فرزندان خود به فضای اینترنتی سالم این سرویس را فعال کنند. با فعال‌سازی این سرویس امکان دسترسی فقط به محتوای آموزشی در نظر گرفته شده وجود خواهد داشت. همچنین در هر زمان که والدین تمایل داشته باشند می‌توانند سرویس اینترنت دانش‌آموزی را غیرفعال کرده و مطابق روال قبل به کلیه محتوای اینترنتی مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند.

اپراتور اول علاوه بر اینکه بسته‌های آموزشی و سرگرمی برای کودکان در سرویس‌های جدیدش پیش‌بینی کرده، ارتقای سواد رسانه‌ای والدین به‌عنوان ابزارهای نظارتی را از طریق همین اپلیکیشن برای خانواده‌ها در نظر گرفته است. هر چند محتوای فضای مجازی از طریق زیست‌بوم رتبه‌بندی شده بود تا دسترسی به محتوای مورد نیاز کودکان تسهیل شود؛ با این حال نقش والدین در هدایت آموزشی دانش‌آموزان هم نادیده گرفته نشده است.

همراه اول از طرح‌های ویژه بازگشایی مدارس رونمایی کرد - مجله آنلاین موبنا

بسته‌های اینترنت آموزش

طرح بعدی مربوط به اینترنت آموزش است. این بسته‌ها برای استفاده از محتوای آموزشی مورد نیاز دانش‌آموزان، معلمان و دانشجویان در نظر گرفته شده و همه مشترکین همراه اولی می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری مربوطه از این بسته‌ها بهره‌مند شوند.

همراه اول از طرح‌های ویژه بازگشایی مدارس رونمایی کرد - مجله آنلاین موبنا

سیمکارت انارستان

سیمکارت انارستان، سیمکارت اعتباری رایگان است که برای سنین 6 تا 18 سال در نظر گرفته شده است. والدین توانند برای ایجاد امکان استفاده از فضای اینترنتی سالم و مطمئن و متناسب با نیازمندی‌های دانش آموزان، این سیمکارت را برای فرزندان خود تهیه کنند و از امکانات ویژه این سیمکارت بهره‌مند شوند.

همراه اول از طرح‌های ویژه بازگشایی مدارس رونمایی کرد - مجله آنلاین موبنا

ویژگی‌های سیمکارت انارستان

  • دارای شارژ اولیه به میزان 500 تومان
  • امکان فعال‌سازی کلیه بسته‌های پیامک و طرح‌های تشویقی(فقط بسته‌های مکالمه و پیامک) مختص سیمکارت‌های اعتباری همراه اول
  • امکان مکالمه و ارسال پیامک در سرتاسر ایران با تعرفه مشابه سیمکارت‌های اعتباری همراه اول. (تعرفه سیمکارت‌های اعتباری)
  • فعال‌سازی خودکار سرویس اینترنت پاک پرسرعت بر روی سیمکارت
  • امکان استفاده از سرویس‌ها و نرم‌افزارهای انارستان (این سرویس‌ها شامل مشاوره آنلاین، رایا مدرسه، کتابخانه دیجیتال، فروشگاه محتوای درسی، آزمون آنلاین، مشاوره هوشمند تلفنی و … هستند)
همراه اول از طرح‌های ویژه بازگشایی مدارس رونمایی کرد - مجله آنلاین موبنا

مزایای سیمکارت انارستان

  • عرضه محتواها، خدمات درسی و علمی در قالب 20 هزار ساعت فیلم آموزشی، 40 هزار نمونه آزمون به‌صورت آنلاین، محتواهای آموزشی دانش‌آموزی صداوسیما، دو هزار انیمیشن آموزشی (ویژه دبیرستان)، دو هزار برنامه اندرویدی علمی و فکری و هشت هزار کتاب الکترونیکی برای دانش‌آموزان و برنامه‌های آموزش تولید محتوای الکترونیکی برای حدود چهار هزار معلم در سراسر کشور.
  • فراهم‌سازی امکان مدیریت تبلت‌ها و تلفن‌های همراه و بومی کردن خدمات و محتوای آن‌ها برای کودکان و نوجوانان
  • فراهم کردن الگوهای مناسب ارتباطاتی بین دانش آموزان و معلمین از طریق شبکه‌ اجتماعی بومی مختص کودکان و نوجوانان که مکمل ارتباطات واقعی درون مدارس
  • ارائه محتواهای ارزشمند در قالب سرویس‌های نوین ارزش‌افزوده (VAS) از طریق پیامک و اینترنت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا