چرا سکوت را برنمی‌تابند؟

اخبار بازار ایران؛ همت الله شکری اطاقسرا  دو سال از انتخابات اتاق اصناف تهران و ایران می‌گذرد. در طول این دو سال علی فاضلی رئیس سابق اتاق اصناف که با دسیسه و نقشه از قبل طراحی‌شده ریاست را به گروه رقیب که نه بلکه به تیم اصلی حمایت‌کننده بیرونی واگذار کرد. جز سکوت هیچ اقدامی نکرده است. در سال سوم فعالیت هیات رئیسه اتاق اصناف در سراسر کشور سکوت معنی‌دار علی فاضلی برای برخی سخت و غیرقابل تحمل شده است و می‌خواهند به هر روشی که در ذهن دارند وی را عصبانی کنند تا شاید حرفی بزند یا اقدامی بکند و از این نمد برای خودشان کلاهی ببافند این در حالی است که بازهم سکوت فاضلی فرصت را از آنها گرفت.

تمام تلاش‌ها برای این است تا رئیس سابق اتاق اصناف را وادار به شکستن سکوت کنند و سپس توپخانه رسانه‌ای آنها تمام مشکلات پیش از کرونا و پساکرونا و افزایش مشکلات مالیاتی و غیره و حتی ورشکستگی تالارهای پذیرای و گرانی و گرانفروشی‌های صنفی و ضعف نظارت بازرسی و خلاصه تمام مشکلات اقتصادی کشور را به گردن او بگذارند و از الآن تا زمان انتخابات بگویند مقصر کسی است که دارد بر علیه هیات رئیسه حرف می‌زند.

و جالب اینجاست که از دو ماه قبل گروهی آمدند به رئیس سابق اتاق اصناف سابق ایران و تهران پیشنهاد دادند که بیا تو اعتراض کن ما هم پشت سرت حمایت می‌کنیم. اینها دقیقاً مخالفان وی در زمان انتخابات تهران بودند و از هیچ کاری برای حذف وی فروگذار نکردند و حالا هم آمدند تا او را تحریک کنند ولی چون سکوت را ادامه داد در سایت‌ها و در شبکه اجتماعی خودشان شدیدترین توهین‌ها را به وی انجام می‌دهند تا شاید عصبانی شود و نونی از این اختلاف به جیب آنها برود. و در چنین شرایطی بهترین استراتژی ممکن سکوت است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا