بازار ارز و سکه

روند افزایشی قیمت سکه در بازار طلا

اخبار بازار – در ساعت ۱۲ و ۵۰ دقیقه امروز، سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به ۱۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با روند افزایش نسبت به روز کاری گذشته ۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

همچنین قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و سکه گرمی سه میلیون تومان تعیین شد.

در بازار طلا نیز قیمت طلای ۱۸ عیار در هر گرم هم یک‌میلیون و ۴۸۰ هزار تومان، قیمت طلای ۲۴ عیار در هر گرم یک‌میلیون و ۹۶۳ هزار تومان و هر مثقال طلا ۶ میلیون و ۴۱۵ هزار تومان ارزش‌گذاری شد.

انس جهانی طلا نیز امروز نسبت به دیروز با کاهش ۵ دلاری، به قیمت یک هزار و ۹۱۸ دلار معامله شد.

دیروز (دوشنبه) سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به قیمت ۱۶ میلیون تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با ارزش ۱۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

 قیمت نیم سکه نیز دیروز با بهای هشت میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، ربع سکه، پنج میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و هر قطعه سکه یک گرمی دو میلیون و ۸۵۰ هزار تومان یک گرم طلای خام ۱۸ عیار به ارزش یک میلیون و ۴۵۰ هزار تومان فروخته شد و هر مثقال طلا نیز با افزایش ۵۱۰ هزار تومانی، رقم ۶ میلیون و ۳۱۵هزار تومان را ثبت کرد.

گفتنی است، قیمت طلا، سکه و ارز در بازار طی روزهای ابتدایی هفته جاری نسبت به روزهای قبل با روند افزایش همراه شده که یکی از عوامل آن،‌ اعمال تحریم‌های مجدد برخی بانک‌های ایرانی و جو روانی حاکم بر بازار ارزیابی می شود که این جو روانی، علاوه بر بازار طلا،‌بازار ارز را نیز تحت تاثیر قرار داده است.

 منبع: ایرنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا